Hangoskodás a helyi boltban...
Mi az, hogy már megint nincsen Arany Ászok a hűtőben?
Kérdezi egy felháborodott egyén.
Az árufeltöltő csitítólag válaszol: Úgy, hogy ez még mindig egy Heinekenes hűtő.
Nem csak a kérdezőt nem sikerült ezzel megnyugtatni, de többen helyeslően morognak, igenis legyen hideg a kedvenc sörük, ha munka után kedvük támad inni egy jót!
Nézzük mit tud egy olyan sör, ami bekerült a futballbajnokság három sörös névadója közé!
(Nekem amúgy kételyeim vannak a sörivás és a szurkolás ésszerű kapcsolatáról. Gyerekként még nem értettem, hogy több ittas alak, hogyan láthatott teljesen mást, pedig ugyanazt a meccset nézték! Legalábbis ez derült ki, mikor elemezni akarták egymás közt a látottakat. Később rájöttem, hogy jól rákészülve piaügyileg, még a labda mozgását is alig lehet követni. Most belegondolva, világbajnoki meccset néztem, talán a hazai bajnokságot könnyebb követni pár fokkal. :D)
Név: Arany Ászok
Gyártó: Dreher Sörgyárak Zrt.
Összetevők: víz, árpamaláta, kukoricagríz, komló, komlókivonat
Alkohol tartalom:4,3%
Beszerzés helye: CBA Prima
Beszerzési ár: 189 Ft
Beszerzés ideje: 2013 március
Kiszerelés 0,5 l dobozos
Külalak: Jellegzetes piros, fehér, arany szín, lendületes vonalakkal. Jól felismerhető, könnyű megtalálni a bolti kínálatból. A Dreherre jellemző háromszöget két címerállat veszi közre, kezükben sörfőző szerszámok. Meg persze a szlogen is ott van: A Söröm.
Kitöltöm korsóba. Normál szín, átható aromás illat, egész jó hab. Mintha a régi Kőbányai világost és a régi Drehert keverték volna egybe. Végre sikerült egy magyar sörben úgy elsütni a kukoricagrízt, hogy harmonikusan olvad az ízbe, nem alkot önálló kesernyés vonulatot és nem dominál az utóízben. Hiába, nem véletlenül lett a jómunkásemberek kedvenc söre! Itt megtörténik az a csoda, hogy az alkotóelemek minőségénél jobb a végeredmény. Voltaképpen nem egy kulináris élmény, van neki egy jellegzetes karakteres aromája, elfogadható az alkoholtartalma és az ára még belefér a napi keretbe. Különösen igaz ez utóbbi, ha a kérdéses nap a péntek!
Pontszám: 5/10
Ez egy zseniális marketingfogás, mely háromoldalú win-win szituációt hoz létre a sörözők, a söröző emberek és a sörgyárak között.
2013 május
Újra megkóstoltam és sajnálatos ízbeli romlást tapasztaltam. Ez eléggé elszomorított, mert nemrég akár még külföldinek is ajánlani mertem volna, de most már inkább megtartom magunknak. :(
Pontszám: 4/10
Próba szerencse alapon a közeljövőben még tesztelnem kell, ez kutyakötelességem. :)