Körülnéztem péntek este és hatalmas tömeget találtam, jóval többen voltak, mint akár egy évvel ezelőtt, működik a marketing. A Metapay feltöltő pontokon nem volt sor, ezt tényleg sikerült megoldani. A logós korsó, amibe kizárólagosan csapolnak, 1000 Ft, vissza nem váltható, de az ára lefogyasztható a Léhűtőben, vagy az Élesztőben. Normálisan néz ki, lehet belőle búzasört is inni, a logó viszont lehetne nagyobb. Úgy néz ki ételárusból van elég, gyorsan sorra lehetett kerülni bárhol, szokás szerint a Kolbicénél álltak többen, belőlük kettő is lehetne, főleg, hogy a fesztiváltól 500 méterre volt egy másik árusítóhelyük, ami messze nem volt kihasználva ennyire. Jöjjön a lényeg, a sörök. Komoly sorok voltak majd minden árusítóhelynél, szóval az árusítók elgondolkozhatnak, nem kellene-e nagyobb terület több csappal, mert igény az lenne rá. Itt is működött a marketing, a sajtóban előtérbe helyezett sörfőzdéknél volt a legnagyobb érdeklődés. Most jön az ünneprontás... A tavaly nyári feszten még rendben voltak az árak, ősszel kezdtek feltűnni az 500 forintos két decik. Most már ez az etalon. Persze ez is siker, ha ennyiért el lehet adni, akkor több jut a fejlesztésre. Mert amúgy más ok erre az áremelkedésre nincsen. Meg van az a kör, amelyik ezt egységesen lépte meg, mert más, szintén jó és bevezetett söröknél ez nem történt meg. Ennek fényében már nem csodálkozom, hogy a belga sörökhöz mennyien várakoztak, mert árban már alig volt eltérés.
Készült pár fotó is, de csak a tömeg látszik. :)